تبلیغات
چهارراه تبلیغات - پیش بینی آینده صنعت تبلیغات: مدیریت بازاریابی تبلیغات تبلیغ فروش برند

چهارراه تبلیغات
 

 بازدید از وب سایت جدید امیر بختایی

 

>> منوهای کاربری <<

 

صفحات بعدی این موضوع


= بازگشت به صفحه نخست

= آرشیو كامل مطالب

 

جستجو در مطالب چهارراه تبلیغات

 

 

عضویت در گروه چهارراه تبلیغات

¯ برای عضویت در گروه چهارراه تبلیغات اینجا كلیك كنید.


تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات


¯ ورود به تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات

 

نظر سنجی ها

¯ چه شكلی از تبلیغات بیشتر توجه شما را به خود جلب كرده است؟


آخرین مطالب

¯نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد

¯دانلود رایگان کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

¯دعوت به همكاری كارشناسان فروش حضوری

¯دوره تابستانی مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯دوره ویدئویی مدیریت فروش و فروشندگی حرفه ای

¯دوره ویدئویی اصول بازاریابی و مدیریت بازار

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯آگهی استخدامی كارشناس بازاریابی و فروش

¯رقابت تبلیغاتی شركتهای ایرانی در شبكه های ماهواره ای

¯آگهی استخدامی مدیر و كارشناس بازاریابی و فروش

¯نقد فنی كمپین تبلیغاتی دیجی كالا

¯نصب مجدد پنل تبلیغاتی بر بدنه تاكسیها

¯تویوتا بازهم با ارزش‌ترین برند خودرو در جهان شد

¯ مصاحبه امیر بختایی با شفقنا در خصوص بازاریابی مدرن

¯عجیبت ترین روش برای تبلیغ محصول

¯لوگو یا نشان و كاربرد آن

¯كپی رایت جنگ آینده

¯دعوت به همكاری بازاریاب و حسابدار

¯ابزاها و روشهای تحقیقات بازار

¯برگزاری دوره شصت و یكم مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯بومی سازی كمپین های بازاریابی بین المللی

¯پیش بینی آینده صنعت تبلیغات

¯پنج درس از استراتژی تولید محتوای دیجیتال كوكاكولا

¯مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند!

¯چرا ما برند ایرانی مطرح در عرصه جهانی نداریم؟

¯قوانین طلایی مذاكره فروش

¯چگونگی پیدایش صنعت تبلیغات

¯نقد كمپین انصراف از دریافت یارانه

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯انتشار مجموعه میزگردهای تخصصی بازاریابی ایران


تبلیغات

سازمان مدیریت صنعتی 50 ساله شد

BrandzTech

Rastak

مجتمع آمورزش نیكوكاری رعد


آرشیو ماههای اخیر

شهریور 1395 (1)
مرداد 1395 (1)
شهریور 1394 (1)
تیر 1394 (1)
خرداد 1394 (2)
فروردین 1394 (1)
اسفند 1393 (2)
دی 1393 (1)
آبان 1393 (1)
مهر 1393 (2)
شهریور 1393 (2)
مرداد 1393 (2)
تیر 1393 (4)
خرداد 1393 (4)
اردیبهشت 1393 (3)
فروردین 1393 (2)
اسفند 1392 (2)
بهمن 1392 (1)
دی 1392 (2)
آذر 1392 (3)
آبان 1392 (3)
شهریور 1392 (4)
مرداد 1392 (3)
تیر 1392 (3)
خرداد 1392 (2)
اردیبهشت 1392 (5)
فروردین 1392 (3)
اسفند 1391 (3)
بهمن 1391 (3)
دی 1391 (4)
آذر 1391 (3)
آبان 1391 (4)
مهر 1391 (7)
شهریور 1391 (5)
مرداد 1391 (5)
تیر 1391 (6)
خرداد 1391 (3)
اردیبهشت 1391 (5)
فروردین 1391 (3)
اسفند 1390 (5)

 

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات

دسترسی به فید چهارراه تبلیغات

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به Google

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به YAHOO

 نسخه موبایل چهارراه تبلیغات

 

آمار وبلاگ

امروز :
كل مطالب :
بازدید های دیروز :
كل بازدیدها :


 پیش بینی آینده صنعت تبلیغات // نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی ,

New Page 3

تغییرات شگرف در صنعت تبلیغات

تغییرات شگرف در صنعت تبلیغات

فناوری، تغییر شگرفی در صنعت تبلیغات پدید آورده است؛ تغییری که حتی تا یک دهه‌ پیش هم غیرقابل تصور بود. دسترسی به محتوا و کاربرد و انتشار آن به شیوه‌های متنوع‌تر از قبل صورت می‌گیرد و بازاریاب‌ها اکنون از امتیازات جدیدی برای درک مشتریان، دسترسی به آنها و تعامل با آنها برخوردارند. اما همانقدر که سیاست‌های زیست‌محیطی از تبلیغات آنلاین پشتیبانی می‌کند، به همان حد ابزارها پیچیده و پر‌دردسر شده است به طوری که سرمایه‌گذاری بیشتر و موثرتر را برای آگهی‌دهندگان دشوارتر ساخته و در نتیجه رشد این صنعت را با خطر مواجه ساخته است.

New Page 4


تحول بعدی در تبلیغات دیجیتال باید به واسطه‌ پایگاه‌های نوآورانه‌ای ایجاد شود که به طور موثرتری به بازاریابان در پیشرفت کسب‌وکارشان کمک کند. فناوری فقط زمانی قادر است به وعده‌های آنلاین سازی درآمدهای خود از تلویزیون عمل کند که کارآمدیِ فرآیندها را افزایش دهد، تجارت بیشتری راه بیندازد و تعامل عمیق‌تر با مشتریان را ممکن سازد.


خوشبختانه، چند روند پیش‌برنده هم در جریان است. در اینجا به تغییراتی که انتظار وقوعش را در سال آینده یا پس از آن دارم اشاره می‌کنم:


1- خودکارسازی جا می‌افتد. وقتی فناوری‌های تبلیغاتی خودکار یا برنامه‌نویسی شده جای رسانه‌های سنتی دست و پاگیری را بگیرند که فرآیندهای برنامه‌ریزی و خرید در آنها زمان زیادی می‌برد و علاوه بر آن اطلاعات حیاتی مشتری را نادیده می‌گیرند، آنگاه منابع (انسانی) بیشتری را می‌توان به سمت جنبه‌ خلاقانه‌ این صنعت، به سمت تعامل و تبلیغات موثری که منجر به تجارت‌هایی مانند تبلیغات ملی، اسپانسرشیپ‌ها، خرید‌ها و دیگر ابتکارات استراتژیک می‌شوند، هدایت کرد.
خودکارسازی برای ناشران وب نیز یک برد است. تبلیغات برنامه‌نویسی شده به معنای این نیست که ناشران باید انبار کالای خود را به مزایده بگذارند. بلکه فقط به آن معناست که آنها می‌توانند لیست موجودی کالاهای خود را از طریق یک پایگاه الکترونیکی، قابل دسترس سازند تا در عین حفظ روند قیمت‌گذاری بالا، دسترسی به آن برای خریداران آسان‌تر شود.
 فناوری‌های پیچیده به تکامل و ارتقای استعداد‌های خلاقِ انسان‌ها کمک می‌کنند، آن هم از طریق صرفه‌جویی در زمانی که در سیستم سنتی تا حد زیادی صرف وظایف تکراری نظیر تکمیل سفارشات درج تبلیغات می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها حدود 22 درصد از کل رسانه‌های دیجیتال در سال آینده مکانیزه و خودکارسازی خواهند شد که فراتر از میزان 4 درصدی در سال 2010 خواهد بود.


2- اکوسیستم‌های باز روی کار خواهند آمد. کسب‌وکارها دیگر تاب فناوری‌های تبلیغاتی جاویژه را که ویژگی‌های برجسته‌ محصولات را بیان می‌کنند و خود را شرکت‌های ارائه‌دهنده محصول جا می‌زنند، ندارند؛ تبلیغاتی که چیزی فراتر از فروش کلی و یکجای فروش هفته‌ گذشته از سوی فروشندگان متخصص فناوری تبلیغات در بورس را نمی‌بینند. این صنعت برای مدتی طولانی از بازاریاب‌ها خواسته است که برای انجام تبلیغات آنلاین روابطی همزمان را با بیش از 40 فروشنده مدیریت کنند. این امر مانع بزرگی بر سر راه سرمایه‌گذاری دیجیتال است چون برای واسطه‌ها و بازاریاب‌هایی که هم اکنون دچار فقدان منابع هستند بیش از ارزش، کار ایجاد می‌کند. این سیستم‌های بسته که بازاریاب‌ها را وادار به ایجاد ترکیب چهل‌تکه و وصله‌پینه‌داری از شرکت‌های برجسته می‌کنند، با شکست مواجه خواهند شد و شمار کمی از اکوسیستم‌های باز که این شرکت‌های برجسته می‌توانند در آنها تبلیغ کنند، موفق خواهند شد. اما خواهیم دید که تلفیق این صنعت در سال 2014 ادامه خواهد یافت و شاهد افزایش پایگاه‌های باز خواهیم بود که رسانه‌ها را وادار به برنامه‌ریزی و خرید مجموعه‌ای به کل ساده‌تر برای همه‌ دست‌اندرکاران این صنعت خواهد کرد.


3- موبایل‌ها عملیات فروش را برای بازاریاب‌ها انجام می‌دهند. سال 2014 سالی خواهد بود که بازاریاب‌ها متقاضی تبلیغات مستقل از ابزار خواهند شد. رشد نمایش رومیزی (نمایش در دسکتاپ و کامپیوترهای رومیزی) جایش را به تلفن‌ هوشمند و تبلت داده و تبلیغات چند صفحه‌ای (دارای قابلیت نمایش هم زمان چند برنامه در تلفن‌های هوشمند، تبلت و...) در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. انجمن آگهی‌دهندگان ملی و شرکت تحقیقات بازار نیلسِن به تازگی گزارش داده‌اند که تا سال 2016 حدود 50 درصد از تبلیغات دیجیتال، چند صفحه‌ای خواهد شد. ما این گرایش را هم اکنون نیز در کسب و کار خود در حدود 45 درصد از کل مشتریانی که از تبلیغات چند صفحه‌ای استفاده می‌کنند می‌بینیم. نوآوری‌ها و فناوری‌هایی نظیر قابلیت‌های هدفمند جدید و کاربردهای جدید از اطلاعاتی که به واسطه قابلیت نمایش چند صفحه‌ای به بازاریاب‌ها در رسیدن به دیدگاهی منحصربه‌فرد از مشتری کمک می‌کنند، هدایت این جنبش و گرایش را در دست دارند چون در نهایت یک استراتژی بین صفحه‌ای، محرک بالاترین بازدهی برای بازاریاب‌ها خواهد شد.


4- تبلیغات برتر، مرغوب‌تر خواهد شد. سال 2014، سالی خواهد بود که تجربه‌ تبلیغات گسترده‌ که در ارتباط تنگاتنگ با تجارت هستند، روی وب شکوفا خواهد شد. همان‌طور که خودکارسازی وارد عرصه تبلیغات می‌شود و زمان بیشتری به واسطه‌ها و بازاریاب‌ها می‌دهد تا خلاق‌تر عمل کنند، شاهد یک فراخوان صنعتی برای فرصت‌هایی مرغوب‌تر خواهیم بود که فراتر از بنر‌ها رفته، پیچیده‌تر بوده و قابلیت بیشتری برای سفارشی‌سازی خواهد داشت. خواه این یک اقدام تبلیغاتی زنده‌ جدید باشد. مانند کمپینی تجاری که از طریق محتوای مبتنی بر موقعیت اقدام به فروش می‌کند.


5- همگرایی عملیاتی، محرک استراتژی خواهد شد. فناوری‌ها، مدیران هنرهای خلاق و تولید‌کنندگان محتوا دیگر نمی‌توانند در گوشه‌ای تنها کار کنند. وقتی اطلاعات مشتری بیشتر از گذشته جمع‌آوری می‌شود، بازاریابی، اطلاعات و تکنولوژی باید در یک راستا فعالیت کنند. هر چه این همگرایی بیشتر می‌شود، کسب‌و‌کارهای کلی‌نگر و یکپارچه‌ بیشتری پدید آمده و همین امر رقابت بین آنها را افزایش خواهد داد.
من حتم دارم که چنین تغییرات بزرگی در این صنعت، منجر به برقراری ارتباط بین برندها و مشتریانی خواهد شد که بیشتر قابل درک بوده و بر تبادل ارزش واقعی تاکید دارند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد، نوشته Bob Lord، ترجمه عادله جاهدی


>> <<


نوشته شده توسط امیر بختائی در شنبه 31 خرداد 1393

 لینک این مطلب | نظرها و پیامها ()                                                        عضویت در گروه | عضویت در خبرنامه


صفحات بعدی این موضوع:

 

    استفاده از مطالب وبلاگ چهار راه تبلیغات با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2005-2006 © http://advercross.mihanblog.com

 

 

  

كارگاه سلامت سنجی بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

 

 

>> منوهای اصلی <<


= صفحه نخست
= پست الکترونیک
=ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ


نویسندگان

= امیر بختائی (رزومه)

= شادی گلچین‌فر (رزومه)


موضوعات
درباره وبلاگ و نویسندگان(30 مطلب)
تاریخچه تبلیغات(13 مطلب)
ادبیات تبلیغات(46 مطلب)
مشاغل صنعت تبلیغات(4 مطلب)
شرکتهای تبلیغاتی(6 مطلب)
قوانین تبلیغات(25 مطلب)
اخبار دنیای تبلیغات(183 مطلب)
نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی(116 مطلب)
تبلیغات اینترنتی(34 مطلب)
معرفی و دانلود کتاب و مجلات مدیریت بازاریابی و تبلیغات(50 مطلب)
دوره‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات(73 مطلب)
كنفرانس ها و نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی(51 مطلب)
جشنواره های تبلیغات(29 مطلب)
مقالات کلینیک بازاریابی و تبلیغات(28 مطلب)
تصاویر تبلیغاتی برگزیده(19 مطلب)
تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی(43 مطلب)
مدیریت برند و نام و نشان تجاری(26 مطلب)
تبلیغاتچی های معروف(8 مطلب)
آگهی های استخدامی و فرصتهای شغلی(23 مطلب)
متفرقه(1 مطلب)

 

كتابهای نویسندگان

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

 

كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

 

كتاب ابزارهای مدیریتی


مقالات نویسندگان

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی (Email Marketing)
  بازاریابی از طریق تلفن همراه (Mobile Marketing)
  [PDF] تبلیغات: ابزاری سازنده یا مخرب؟!
  [PDF] نقش مشاوره مدیریت در مدیریت صنعتی
  [PDF] ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی
  [PDF] روابط عمومی یا تبلیغات: امروزه كدامیك موثرترند؟
  [PDF] هدف گذاری و تدوین استراتژی تبلیغات
  [PDF] هفت قانون طلایی مذاکرات فروش
  [PDF] چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
  [PDF] چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب كنیم؟
  [PDF] روش های بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی‌
  [PDF] شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون
  [PDF] استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات
  [PDF] ارائه مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران
  [PDF] سرنخ گمشده تبلیغات
  [PDF] اقتدار ایده‌ها
  [PDF] بررسی بازار مشاوره مدیریت در جهان
  [PDF] اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات
  [PDF] تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها
 


 آرشیو مقالات فارسی


سایتهای مفید

سازمان مدیریت صنعتی

جایزه مشاوره مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران

شبكه مشاوران مدیریت صنعتی

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

پذیرش پیام های بازرگانی صدا و سیما

انجمن علمی بازاریابی ایران

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن روابط عمومی ایران

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی

انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

توسعه مهندسی بازار گستران آتی

رنگین کمان تبلیغات

راهکار مدیریت

خانه مدیران

ماركتینگ نیوز

I bazaryabi


 دوستان


بانیك

حامد قدوسی

دكتر احمد روستا

دكتر علی شاه حسینی

دكتر حسین وظیفه دوست

دكتر احمد یحیایی ایله ای

دكتر علی اصغر محكی

دكتر فرزاد حقیقی راد

محمد سالاری

اخبار ارتباطات

بازاریابان

به اندیش

تبلیغازار یابی

كافه بازاریابی

آرش نورآقایی

مجید عرفانیان

دکتر یونس شکرخواه

روز نوشته های پرویز درگی

محمدعلی دوست محمدی

اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

وب سایت شخصی امیر بختایی


 

 

 

 
جستجوِی گوگل

 



در كل اینترنت
در این سایت