تبلیغات
چهارراه تبلیغات - مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند!: مدیریت بازاریابی تبلیغات تبلیغ فروش برند

چهارراه تبلیغات
 

 بازدید از وب سایت جدید امیر بختایی

 

>> منوهای کاربری <<

 

صفحات بعدی این موضوع


= بازگشت به صفحه نخست

= آرشیو كامل مطالب

 

جستجو در مطالب چهارراه تبلیغات

 

 

عضویت در گروه چهارراه تبلیغات

¯ برای عضویت در گروه چهارراه تبلیغات اینجا كلیك كنید.


تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات


¯ ورود به تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات

 

نظر سنجی ها

¯ چه شكلی از تبلیغات بیشتر توجه شما را به خود جلب كرده است؟


آخرین مطالب

¯نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد

¯دانلود رایگان کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

¯دعوت به همكاری كارشناسان فروش حضوری

¯دوره تابستانی مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯دوره ویدئویی مدیریت فروش و فروشندگی حرفه ای

¯دوره ویدئویی اصول بازاریابی و مدیریت بازار

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯آگهی استخدامی كارشناس بازاریابی و فروش

¯رقابت تبلیغاتی شركتهای ایرانی در شبكه های ماهواره ای

¯آگهی استخدامی مدیر و كارشناس بازاریابی و فروش

¯نقد فنی كمپین تبلیغاتی دیجی كالا

¯نصب مجدد پنل تبلیغاتی بر بدنه تاكسیها

¯تویوتا بازهم با ارزش‌ترین برند خودرو در جهان شد

¯ مصاحبه امیر بختایی با شفقنا در خصوص بازاریابی مدرن

¯عجیبت ترین روش برای تبلیغ محصول

¯لوگو یا نشان و كاربرد آن

¯كپی رایت جنگ آینده

¯دعوت به همكاری بازاریاب و حسابدار

¯ابزاها و روشهای تحقیقات بازار

¯برگزاری دوره شصت و یكم مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯بومی سازی كمپین های بازاریابی بین المللی

¯پیش بینی آینده صنعت تبلیغات

¯پنج درس از استراتژی تولید محتوای دیجیتال كوكاكولا

¯مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند!

¯چرا ما برند ایرانی مطرح در عرصه جهانی نداریم؟

¯قوانین طلایی مذاكره فروش

¯چگونگی پیدایش صنعت تبلیغات

¯نقد كمپین انصراف از دریافت یارانه

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯انتشار مجموعه میزگردهای تخصصی بازاریابی ایران


تبلیغات

سازمان مدیریت صنعتی 50 ساله شد

BrandzTech

Rastak

مجتمع آمورزش نیكوكاری رعد


آرشیو ماههای اخیر

شهریور 1395 (1)
مرداد 1395 (1)
شهریور 1394 (1)
تیر 1394 (1)
خرداد 1394 (2)
فروردین 1394 (1)
اسفند 1393 (2)
دی 1393 (1)
آبان 1393 (1)
مهر 1393 (2)
شهریور 1393 (2)
مرداد 1393 (2)
تیر 1393 (4)
خرداد 1393 (4)
اردیبهشت 1393 (3)
فروردین 1393 (2)
اسفند 1392 (2)
بهمن 1392 (1)
دی 1392 (2)
آذر 1392 (3)
آبان 1392 (3)
شهریور 1392 (4)
مرداد 1392 (3)
تیر 1392 (3)
خرداد 1392 (2)
اردیبهشت 1392 (5)
فروردین 1392 (3)
اسفند 1391 (3)
بهمن 1391 (3)
دی 1391 (4)
آذر 1391 (3)
آبان 1391 (4)
مهر 1391 (7)
شهریور 1391 (5)
مرداد 1391 (5)
تیر 1391 (6)
خرداد 1391 (3)
اردیبهشت 1391 (5)
فروردین 1391 (3)
اسفند 1390 (5)

 

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات

دسترسی به فید چهارراه تبلیغات

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به Google

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به YAHOO

 نسخه موبایل چهارراه تبلیغات

 

آمار وبلاگ

امروز :
كل مطالب :
بازدید های دیروز :
كل بازدیدها :


 مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند! // نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی , تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی ,

New Page 2

تبلیغات خلاق و شگفت انگیز

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/93/01.jpg

در شرکت‌های برتر جهانی در جست‌و‌جوی زیرپوستی‌ترین لایه‌های انسانی است. با دیدن این تبلیغات، به شگفت‌ خواهید آمد و به این ترتیب، برندها در اعماق و ژرفای مغز شما حضوری فعال پیدا خواهند کرد.

New Page 1


همه به جام جهانی دعوت هستید

جام جهانی 2014فرصت مناسبی برای شرکت‌ها است تا از این رویداد بزرگ برای اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی خود استفاده کنند. به همین دلیل بسیاری از برندهای ورزشی و غیرورزشی تبلیغات خود را در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی با محور قرار دادن این رویداد بزرگ عرضه می‌کنند.
یکی از این شرکت‌ها کوکاکولا است که با کمپین «یک دنیا، یک بازی»، همه مردم جهان به‌ویژه آنهایی را که در مناطق محروم زندگی می‌کنند به جام جهانی برزیل دعوت کرده است.
در کمپین فوق، کوکاکولا ابتدا شرایط نامناسب مردم را در آمازون، اروپای شرقی، رام‌الله در فلسطین و شهر سونامی‌زده آتسوچی در ژاپن به تصویر کشیده است. به‌رغم این وضعیت بسیار نامساعد، فوتبال توانسته امید جوانان این مناطق را زنده نگه دارد و کوکاکولا به‌خوبی می‌داند رفتن به جام جهانی برای این جوانان چه مفهومی دارد.
به همین دلیل شرکت کوکاکولا افرادی از این مناطق و سایر مناطق محروم جهان را به‌عنوان نماینده مردم هر منطقه به جام‌جهانی دعوت کرده است. سفر این افراد به ریودوژانیرو و رفتن آنها به یکی از استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات، کمپین تاثیرگذاری را خلق کرده است.


 هوندا ناجی سینما شد

   

    http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/93/01.jpg


شرکت هوندا در یک کمپین خلاق بازاریابی و تبلیغات توانست توجه مخاطبان خود را به گروه خاصی از جامعه جلب کند. با دیجیتالی شدن هر چه بیشتر سینما و گسترش پروژکتورهای دیجیتال، سینماهای «روباز» که اصطلاحا به آنها درایو – این (drive-in) گفته می‌شود در خطر نابودی قرار دارند؛ زیرا بسیاری از آنها توان خرید پروژکتورهای دیجیتال 80 هزار دلاری را ندارند. از این رو هوندا در یک کمپین خلاق از مشتریان و مخاطبان خود خواست تا در کنار این شرکت به نجات این دسته از سینماها کمک کنند که سابقه زیادی در صنعت سینما دارند. بیش از 5/2 میلیون نفر در این کمپین با هوندا همکاری کردند تا مبلغ لازم برای خرید چند پروژکتور دیجیتال فراهم آید.
هوندا در ادامه این کمپین به سراغ چند تن از مالکان سینماهای «درایو – این» که مردم آنها را انتخاب کرده بودند، رفت. این افراد از اینکه برنده پروژکتورهای دیجیتال شده، بی‌اطلاع بودند و به همین دلیل زمانی که خبرنگار هوندا این خبر را به آنها می‌داد، از فرط خوشحالی عکس‌العمل‌های جالبی نشان می‌دادند.
بسیاری از مالکان سینماهای «درایو – این» که به‌شدت خوشحال بودند و اشک می‌ریختند از هوندا و مشتریان آن برای نجات کسب‌و‌کارشان تشکر کردند.


 فروشگاهی که شما مالک آن هستید

   

    http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/93/01.jpg


فروشگاه زنجیره‌ای ویتروز (Waitrose) کمپینی را برگزار کرد با شعار «وقتی شما مالک چیزی هستید، بیشتر به آن اهمیت می‌دهید.» در این کمپین تبلیغاتی، پدری از فرزند نوجوان خود می‌خواهد که در باغچه‌ای کوچک در حیاط خانه، هویج بکارد و خودش مسوول نگهداری از آن باشد تا زمانی که بتواند محصول خود را برداشت کند.این نوجوان ابتدا برگ‌ها و سایر زباله‌های درون باغچه را جمع‌آوری می‌کند و پس از آماده کردن زمین، بذر هویج را می‌کارد. احساس مسوولیت‌پذیری او باعث می‌شود که هر کاری انجام دهد تا اجازه ندهد به آنچه کاشته است، آسیبی برسد و پدر او از اینکه توانسته حس مسوولیت‌پذیری و تلاش را در فرزند خود تقویت کند، بسیار خوشحال است.سرانجام یکی از هویج‌ها به اندازه کافی رشد می‌کند و پسر نوجوان پس از برداشت آن، همان یک هویج را می‌پزد و غذایی درست می‌کند که ناچیز است، اما برای او به معنای چندین روز تلاش و مراقبت شبانه‌روزی است. خانواده او نیز با استقبال از غذایش، تلاش فرزندشان را برای رسیدن به هدفش ارج می‌نهند.در پایان یکی از کارمندان فروشگاه ویتروز را می‌بینیم که مشغول قرار دادن بسته‌های هویج در قفسه‌های فروشگاه است. این کمپین با جمله «هر کس در ویتروز کار می‌کند، مالک ویتروز است» به پایان می‌رسد.


 برای برق‌گرفتگی آماده‌اید؟

   

    http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/93/01.jpg


پلی‌استیشن برای معرفی و ترویج بازی جدید خود به نام «پسر‌دوم»، کمپینی چالش‌برانگیز را در یکی از ایستگاه‌های مترو در کشور بلژیک برگزار کرد. از آنجا که بازی جدید پلی‌استیشن از عناصر ترسناک بهره برده است، این شرکت تصمیم گرفت همین حس را در کمپین تبلیغاتی خود نیز به‌وجود آورد.به همین منظور پلی‌استیشن با قرار دادن دستگاهی در ایستگاه متروی آنتورپ از مسافران خواست تا «از قدرت خود لذت ببرند.» در این ایستگاه دو قسمت تعبیه شده بود که فرد با قرار دادن انگشتان خود در آن باعث فعال‌سازی جریان برق و حرکت کردن عقربه نشان‌دهنده ولتاژ می‌شد.بسیاری از افراد کنجکاوی که این کار را انجام می‌دادند، خیلی زود انگشتان خود را بیرون می‌آوردند؛ زیرا تاب تحمل جریان برق را نداشتند. با‌وجود این چند نفر نیز موفق شدند تا رسیدن عقربه جریان برق به انتهای ولتاژ در نظر گرفته شده، انگشتان خود را درون حفره‌های تعبیه‌شده نگه دارند و برنده بازی جدید پلی‌استیشن شوند.

منبع: دوماهنامه توسعه مهندسی بازار

 


>> <<


نوشته شده توسط امیر بختائی در دوشنبه 19 خرداد 1393

 لینک این مطلب | نظرها و پیامها ()                                                        عضویت در گروه | عضویت در خبرنامه


صفحات بعدی این موضوع:

 

    استفاده از مطالب وبلاگ چهار راه تبلیغات با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2005-2006 © http://advercross.mihanblog.com

 

 

  

كارگاه سلامت سنجی بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

 

 

>> منوهای اصلی <<


= صفحه نخست
= پست الکترونیک
=ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ


نویسندگان

= امیر بختائی (رزومه)

= شادی گلچین‌فر (رزومه)


موضوعات
درباره وبلاگ و نویسندگان(30 مطلب)
تاریخچه تبلیغات(13 مطلب)
ادبیات تبلیغات(46 مطلب)
مشاغل صنعت تبلیغات(4 مطلب)
شرکتهای تبلیغاتی(6 مطلب)
قوانین تبلیغات(25 مطلب)
اخبار دنیای تبلیغات(183 مطلب)
نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی(116 مطلب)
تبلیغات اینترنتی(34 مطلب)
معرفی و دانلود کتاب و مجلات مدیریت بازاریابی و تبلیغات(50 مطلب)
دوره‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات(73 مطلب)
كنفرانس ها و نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی(51 مطلب)
جشنواره های تبلیغات(29 مطلب)
مقالات کلینیک بازاریابی و تبلیغات(28 مطلب)
تصاویر تبلیغاتی برگزیده(19 مطلب)
تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی(43 مطلب)
مدیریت برند و نام و نشان تجاری(26 مطلب)
تبلیغاتچی های معروف(8 مطلب)
آگهی های استخدامی و فرصتهای شغلی(23 مطلب)
متفرقه(1 مطلب)

 

كتابهای نویسندگان

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

 

كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

 

كتاب ابزارهای مدیریتی


مقالات نویسندگان

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی (Email Marketing)
  بازاریابی از طریق تلفن همراه (Mobile Marketing)
  [PDF] تبلیغات: ابزاری سازنده یا مخرب؟!
  [PDF] نقش مشاوره مدیریت در مدیریت صنعتی
  [PDF] ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی
  [PDF] روابط عمومی یا تبلیغات: امروزه كدامیك موثرترند؟
  [PDF] هدف گذاری و تدوین استراتژی تبلیغات
  [PDF] هفت قانون طلایی مذاکرات فروش
  [PDF] چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
  [PDF] چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب كنیم؟
  [PDF] روش های بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی‌
  [PDF] شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون
  [PDF] استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات
  [PDF] ارائه مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران
  [PDF] سرنخ گمشده تبلیغات
  [PDF] اقتدار ایده‌ها
  [PDF] بررسی بازار مشاوره مدیریت در جهان
  [PDF] اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات
  [PDF] تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها
 


 آرشیو مقالات فارسی


سایتهای مفید

سازمان مدیریت صنعتی

جایزه مشاوره مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران

شبكه مشاوران مدیریت صنعتی

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

پذیرش پیام های بازرگانی صدا و سیما

انجمن علمی بازاریابی ایران

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن روابط عمومی ایران

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی

انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

توسعه مهندسی بازار گستران آتی

رنگین کمان تبلیغات

راهکار مدیریت

خانه مدیران

ماركتینگ نیوز

I bazaryabi


 دوستان


بانیك

حامد قدوسی

دكتر احمد روستا

دكتر علی شاه حسینی

دكتر حسین وظیفه دوست

دكتر احمد یحیایی ایله ای

دكتر علی اصغر محكی

دكتر فرزاد حقیقی راد

محمد سالاری

اخبار ارتباطات

بازاریابان

به اندیش

تبلیغازار یابی

كافه بازاریابی

آرش نورآقایی

مجید عرفانیان

دکتر یونس شکرخواه

روز نوشته های پرویز درگی

محمدعلی دوست محمدی

اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

وب سایت شخصی امیر بختایی


 

 

 

 
جستجوِی گوگل

 



در كل اینترنت
در این سایت