تبلیغات
چهارراه تبلیغات - برترین كمپینهای تبلیغاتی سال 2013: مدیریت بازاریابی تبلیغات تبلیغ فروش برند

چهارراه تبلیغات
 

 بازدید از وب سایت جدید امیر بختایی

 

>> منوهای کاربری <<

 

صفحات بعدی این موضوع


= بازگشت به صفحه نخست

= آرشیو كامل مطالب

 

جستجو در مطالب چهارراه تبلیغات

 

 

عضویت در گروه چهارراه تبلیغات

¯ برای عضویت در گروه چهارراه تبلیغات اینجا كلیك كنید.


تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات


¯ ورود به تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات

 

نظر سنجی ها

¯ چه شكلی از تبلیغات بیشتر توجه شما را به خود جلب كرده است؟


آخرین مطالب

¯نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد

¯دانلود رایگان کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

¯دعوت به همكاری كارشناسان فروش حضوری

¯دوره تابستانی مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯دوره ویدئویی مدیریت فروش و فروشندگی حرفه ای

¯دوره ویدئویی اصول بازاریابی و مدیریت بازار

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯آگهی استخدامی كارشناس بازاریابی و فروش

¯رقابت تبلیغاتی شركتهای ایرانی در شبكه های ماهواره ای

¯آگهی استخدامی مدیر و كارشناس بازاریابی و فروش

¯نقد فنی كمپین تبلیغاتی دیجی كالا

¯نصب مجدد پنل تبلیغاتی بر بدنه تاكسیها

¯تویوتا بازهم با ارزش‌ترین برند خودرو در جهان شد

¯ مصاحبه امیر بختایی با شفقنا در خصوص بازاریابی مدرن

¯عجیبت ترین روش برای تبلیغ محصول

¯لوگو یا نشان و كاربرد آن

¯كپی رایت جنگ آینده

¯دعوت به همكاری بازاریاب و حسابدار

¯ابزاها و روشهای تحقیقات بازار

¯برگزاری دوره شصت و یكم مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯بومی سازی كمپین های بازاریابی بین المللی

¯پیش بینی آینده صنعت تبلیغات

¯پنج درس از استراتژی تولید محتوای دیجیتال كوكاكولا

¯مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند!

¯چرا ما برند ایرانی مطرح در عرصه جهانی نداریم؟

¯قوانین طلایی مذاكره فروش

¯چگونگی پیدایش صنعت تبلیغات

¯نقد كمپین انصراف از دریافت یارانه

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯انتشار مجموعه میزگردهای تخصصی بازاریابی ایران


تبلیغات

سازمان مدیریت صنعتی 50 ساله شد

BrandzTech

Rastak

مجتمع آمورزش نیكوكاری رعد


آرشیو ماههای اخیر

شهریور 1395 (1)
مرداد 1395 (1)
شهریور 1394 (1)
تیر 1394 (1)
خرداد 1394 (2)
فروردین 1394 (1)
اسفند 1393 (2)
دی 1393 (1)
آبان 1393 (1)
مهر 1393 (2)
شهریور 1393 (2)
مرداد 1393 (2)
تیر 1393 (4)
خرداد 1393 (4)
اردیبهشت 1393 (3)
فروردین 1393 (2)
اسفند 1392 (2)
بهمن 1392 (1)
دی 1392 (2)
آذر 1392 (3)
آبان 1392 (3)
شهریور 1392 (4)
مرداد 1392 (3)
تیر 1392 (3)
خرداد 1392 (2)
اردیبهشت 1392 (5)
فروردین 1392 (3)
اسفند 1391 (3)
بهمن 1391 (3)
دی 1391 (4)
آذر 1391 (3)
آبان 1391 (4)
مهر 1391 (7)
شهریور 1391 (5)
مرداد 1391 (5)
تیر 1391 (6)
خرداد 1391 (3)
اردیبهشت 1391 (5)
فروردین 1391 (3)
اسفند 1390 (5)

 

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات

دسترسی به فید چهارراه تبلیغات

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به Google

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به YAHOO

 نسخه موبایل چهارراه تبلیغات

 

آمار وبلاگ

امروز :
كل مطالب :
بازدید های دیروز :
كل بازدیدها :


 برترین كمپینهای تبلیغاتی سال 2013 // نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی ,

New Page 2

برترین كمپینهای تبلیغاتی سال 2013

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Advertising.jpg

با اتمام سال 2013، شركتها و مجلات و متخصصین مختلف اقدام به رده بندی و معرفی كمپین های برتر تبلیغاتی سال 2013 نموده اند.

اخیرا در روزنامه دنیای اقتصاد (بدون اشاره به منبع)، تعدادی از كمپینهای برتر 2013 كه موفق شده اند با انتخاب مفهوم (Concept)جذاب و طراحی خلاقانه در بین برترین ها قرار گیرند معرفی شد كه در ادامه آمده است.

توضیح اینكه تصویر  تیزرهایی كه در دست داشتم را نیز جهت یادآوری اضافه كرده ام.

برترین كمپینهای تبلیغاتی سال 201

 

نام برند: داو

نام کمپین: طراحی زیبایی واقعی

آژانس تبلیغاتی: اوگیلوی و ماتر، برزیل

کارگردان: جان اکس کری

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Dove.jpg

شرح کمپین: تنها چهار درصد از خانم‌ها در سراسر جهان فکر می‌کنند که زیبا هستند. هدف این کمپین تبلیغاتی این بود که خانم‌ها تصویر زیباتری از خود در ذهنشان داشته باشند. به همین منظور از تعدادی از خانم‌ها خواسته شد تصویر چهره خود را توصیف کنند.

در همین حال که فرد مورد نظر در حال توصیف چهره‌اش بود، هنرمندی تصویر او را براساس توصیفاتش طراحی می‌کرد. سپس از یکی از آشنایان آن خانم خواسته می‌شد که وی را توصیف کند و این بار هم همان هنرمند تصویر او را نقاشی می‌کرد. در پایان این دو تصویر به فرد نشان داده می‌شدند و تقریبا تمام آنها معتقد بودند از آنچه توصیف کرده‌اند زیباتر هستند.

داو با این کمپین به خانم‌های سراسر جهان این پیام را داد که باید تصویر زیباتری از خود در ذهن داشته باشند و قدر داشته‌های خود را بیشتر بدانند.

 

 

نام برند: رام (RAM)، وابسته به کرایسلر

نام کمپین: کشاورز

آژانس تبلیغاتی: گروه ریچاردز، دالاس

کارگردان: پل نیلسون

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Ram_Trucks.jpg

شرح کمپین: رام برندی متعلق به کرایسلر است که وانت‌های سنگین و نیمه‌سنگین تولید می‌کند و که یکی از مشتریان اصلی آنها کشاورزان هستند. به همین دلیل شرکت کرایسلر در این کمپین تبلیغاتی سعی کرد به کار سخت و تلاش مجدانه کشاورزان ادای دین کند و با پخش تصاویری تاثیرگذار، توجه مخاطبان را به دشواری‌های این گروه از جامعه جلب کند.

 

 

نام برند: ولوو

نام کمپین: شاهکاری حماسی به نام شکاف

آژانس تبلیغاتی: فورسمن اند بودنفرس

کارگردان: آندرئاس نیلسون

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Volvo.jpg

شرح کمپین: یکی از مهیج‌ترین کمپین‌های سال 2013، کمپین «شاهکاری حماسی به نام شکاف» بود که به وسیله آژانس سوئدی فورسمن اند بودنفرس برای شرکت ولوو اجرا شد. در این کمپین، ستاره فیلم‌های اکشن، جان کلود، دست به اقدامی خطرناک زد و با قرار گرفتن میان دو کامیون، دو پای خود را روی آینه‌های بغل کامیون‌ها قرار داد، در حالی که دو کامیون در حال عقب رفتن از یکدیگر دور می‌شدند. در نهایت فاصله کامیون‌ها به حدی رسید که دو پای کلود در یک راستا قرار گرفتند و زاویه 180 درجه تشکیل دادند. با توجه به مشتریان اصلی ولوو که رانندگان کامیون و تریلی هستند، این کمپین مهیج ارتباط خوبی با بازار هدف این تولیدکننده سوئدی برقرار کرد.

 

 

نام برند: چیپوتل (Chipotle)

نام کمپین: مترسک

آژانس تبلیغاتی:CAA لس‌آنجلس

کارگردان: استودیوی مون بات

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Chipotle.jpg

شرح کمپین: چیپوتل واژه‌ای اسپانیایی است که به نوعی فلفل دودی گفته می‌شود. رستوران‌های زنجیره‌ای چیپوتل، یک برند مکزیکی است که سعی کرده در کمپین مترسک اهمیت تغذیه سالم را به تصویر بکشد. در این کمپین، کلاغ‌ها از مترسک‌ها نمی‌ترسند بلکه، این مترسک‌ها هستند که مجبورند برای کلاغ‌ها کار کنند.

چیپوتل در این کمپین دنیایی ماشینی را به تصویر کشیده که غذاها در کارخانه‌ها ساخته می‌شوند و کیفیت طبیعی آنها از بین رفته است.

در این میان یکی از مترسک‌ها که از وضع موجود راضی نیست، در مزرعه کوچک خود سبزیجات تازه پرورش می‌دهد و وقتی اولین محصول او به بار می‌نشیند، غذای مطبوعی تهیه می‌کند و باعث می‌شود توجه مشتریان به این نکته جلب شود که با غذای سالم و طبیعی می‌توان دنیای بهتری ساخت.

 

 

نام برند: محصولات ورزشی دیکس

نام کمپین: هر پرتاب

آژانس تبلیغاتی: آنومای، نیویورک

کارگردان: درک سیانفرانس

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/dicks.jpg

شرح کمپین: برخلاف تبلیغات ورزشی که همواره تصویری ایده‌آل و غیرواقعی از ورزش و اثرات آن برای سلامتی ارائه می‌دهند، کمپین تبلیغاتی «هر پرتاب»کاملا واقعی به نظر می‌رسید: آنقدر واقعی که بینندگان حتی می‌توانستند بوی چمن تازه داخل ورزشگاه بیسبال را حس کنند.

این کمپین در واقع هیچ اشاره خاصی به مزایای محصولات ورزشی دیکس نمی‌کند، بلکه ارتباط واقعی میان چند بازیکن بیسبال را در زمان پرتاب توپ نشان می‌دهد. دیکس برای اینکه جنبه تجملاتی کمپین خود را کاملا از بین ببرد، از ستارگان بیسبال استفاده نکرد بلکه، بازیکن ناشناخته لیگ بیسبال را به کمپین خود آورد. این بازیکنان با جملات و عباراتی امیدبخش به هم‌تیمی خود که قصد داشت توپ را پرتاب کند روحیه می‌دادند.

 

 

نام برند: نایک

نام کمپین: گزینه‌ها

آژانس تبلیغاتی: ویدن+ کندی، پورت لند

کارگردان: نیکولای فاگلسیگ

http://static.mihanblog.com//public/user_data/user_files/25/74797/Images/92/Nike.jpg

شرح کمپین: شعار تبلیغاتی «فقط انجامش بده» شرکت نایک امسال 25 ساله شد. نایک برای اینکه بتواند در طول این مدت این شعار را زنده نگه دارد و همواره روح نشاط و شادمانی را از طریق آن القا کند، هر بار کمپین جذابی را طراحی و اجرا می‌کند.

کمپین گزینه‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. راوی این کمپین بردلی کوپر، هنرپیشه معروف سینمای جهان است و چهره‌های شناخته شده دیگری مانند جرارد پیکه، بازیکن بارسلونا، لبرون جیمز، بازیکن بسکتبال NBA و سرنا ویلیامز تنیسور معروف آمریکایی نیز در آن حضور دارند. در این کمپین برای فردی که کفش نایک را می‌پوشد، اتفاقات جالبی می‌افتد و این کفش توانایی او را آنچنان بالا می‌برند که می‌تواند ورزشکاران معروف رشته‌های مختلف را به چالش بکشد و کارهای دشواری را با موفقیت انجام دهد. در این کمپین مانند دیگر کمپین‌های نایک، روح جوانی و نشاط موج می‌زد.

 

منبع:چهارراه تبلیغات بر گرفته از دنیای اقتصاد

 


>> <<


نوشته شده توسط امیر بختائی در دوشنبه 12 اسفند 1392

 لینک این مطلب | نظرها و پیامها ()                                                        عضویت در گروه | عضویت در خبرنامه


صفحات بعدی این موضوع:

 

    استفاده از مطالب وبلاگ چهار راه تبلیغات با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2005-2006 © http://advercross.mihanblog.com

 

 

  

كارگاه سلامت سنجی بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

 

 

>> منوهای اصلی <<


= صفحه نخست
= پست الکترونیک
=ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ


نویسندگان

= امیر بختائی (رزومه)

= شادی گلچین‌فر (رزومه)


موضوعات
درباره وبلاگ و نویسندگان(30 مطلب)
تاریخچه تبلیغات(13 مطلب)
ادبیات تبلیغات(46 مطلب)
مشاغل صنعت تبلیغات(4 مطلب)
شرکتهای تبلیغاتی(6 مطلب)
قوانین تبلیغات(25 مطلب)
اخبار دنیای تبلیغات(183 مطلب)
نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی(116 مطلب)
تبلیغات اینترنتی(34 مطلب)
معرفی و دانلود کتاب و مجلات مدیریت بازاریابی و تبلیغات(50 مطلب)
دوره‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات(73 مطلب)
كنفرانس ها و نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی(51 مطلب)
جشنواره های تبلیغات(29 مطلب)
مقالات کلینیک بازاریابی و تبلیغات(28 مطلب)
تصاویر تبلیغاتی برگزیده(19 مطلب)
تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی(43 مطلب)
مدیریت برند و نام و نشان تجاری(26 مطلب)
تبلیغاتچی های معروف(8 مطلب)
آگهی های استخدامی و فرصتهای شغلی(23 مطلب)
متفرقه(1 مطلب)

 

كتابهای نویسندگان

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

 

كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

 

كتاب ابزارهای مدیریتی


مقالات نویسندگان

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی (Email Marketing)
  بازاریابی از طریق تلفن همراه (Mobile Marketing)
  [PDF] تبلیغات: ابزاری سازنده یا مخرب؟!
  [PDF] نقش مشاوره مدیریت در مدیریت صنعتی
  [PDF] ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی
  [PDF] روابط عمومی یا تبلیغات: امروزه كدامیك موثرترند؟
  [PDF] هدف گذاری و تدوین استراتژی تبلیغات
  [PDF] هفت قانون طلایی مذاکرات فروش
  [PDF] چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
  [PDF] چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب كنیم؟
  [PDF] روش های بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی‌
  [PDF] شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون
  [PDF] استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات
  [PDF] ارائه مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران
  [PDF] سرنخ گمشده تبلیغات
  [PDF] اقتدار ایده‌ها
  [PDF] بررسی بازار مشاوره مدیریت در جهان
  [PDF] اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات
  [PDF] تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها
 


 آرشیو مقالات فارسی


سایتهای مفید

سازمان مدیریت صنعتی

جایزه مشاوره مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران

شبكه مشاوران مدیریت صنعتی

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

پذیرش پیام های بازرگانی صدا و سیما

انجمن علمی بازاریابی ایران

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن روابط عمومی ایران

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی

انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

توسعه مهندسی بازار گستران آتی

رنگین کمان تبلیغات

راهکار مدیریت

خانه مدیران

ماركتینگ نیوز

I bazaryabi


 دوستان


بانیك

حامد قدوسی

دكتر احمد روستا

دكتر علی شاه حسینی

دكتر حسین وظیفه دوست

دكتر احمد یحیایی ایله ای

دكتر علی اصغر محكی

دكتر فرزاد حقیقی راد

محمد سالاری

اخبار ارتباطات

بازاریابان

به اندیش

تبلیغازار یابی

كافه بازاریابی

آرش نورآقایی

مجید عرفانیان

دکتر یونس شکرخواه

روز نوشته های پرویز درگی

محمدعلی دوست محمدی

اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

وب سایت شخصی امیر بختایی


 

 

 

 
جستجوِی گوگل

 



در كل اینترنت
در این سایت