تبلیغات
چهارراه تبلیغات - تصاویر تبلیغاتی به یاد ماندنی: مدیریت بازاریابی تبلیغات تبلیغ فروش برند

چهارراه تبلیغات
 

 بازدید از وب سایت جدید امیر بختایی

 

>> منوهای کاربری <<

 

صفحات بعدی این موضوع


= بازگشت به صفحه نخست

= آرشیو كامل مطالب

 

جستجو در مطالب چهارراه تبلیغات

 

 

عضویت در گروه چهارراه تبلیغات

¯ برای عضویت در گروه چهارراه تبلیغات اینجا كلیك كنید.


تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات


¯ ورود به تالار گفتگوی متخصصین تبلیغات

 

نظر سنجی ها

¯ چه شكلی از تبلیغات بیشتر توجه شما را به خود جلب كرده است؟


آخرین مطالب

¯نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد

¯دانلود رایگان کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

¯دعوت به همكاری كارشناسان فروش حضوری

¯دوره تابستانی مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯دوره ویدئویی مدیریت فروش و فروشندگی حرفه ای

¯دوره ویدئویی اصول بازاریابی و مدیریت بازار

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

¯آگهی استخدامی كارشناس بازاریابی و فروش

¯رقابت تبلیغاتی شركتهای ایرانی در شبكه های ماهواره ای

¯آگهی استخدامی مدیر و كارشناس بازاریابی و فروش

¯نقد فنی كمپین تبلیغاتی دیجی كالا

¯نصب مجدد پنل تبلیغاتی بر بدنه تاكسیها

¯تویوتا بازهم با ارزش‌ترین برند خودرو در جهان شد

¯ مصاحبه امیر بختایی با شفقنا در خصوص بازاریابی مدرن

¯عجیبت ترین روش برای تبلیغ محصول

¯لوگو یا نشان و كاربرد آن

¯كپی رایت جنگ آینده

¯دعوت به همكاری بازاریاب و حسابدار

¯ابزاها و روشهای تحقیقات بازار

¯برگزاری دوره شصت و یكم مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯بومی سازی كمپین های بازاریابی بین المللی

¯پیش بینی آینده صنعت تبلیغات

¯پنج درس از استراتژی تولید محتوای دیجیتال كوكاكولا

¯مشاوران و طراحات خلاق تبلیغات چكار می كنند!

¯چرا ما برند ایرانی مطرح در عرصه جهانی نداریم؟

¯قوانین طلایی مذاكره فروش

¯چگونگی پیدایش صنعت تبلیغات

¯نقد كمپین انصراف از دریافت یارانه

¯دوره بهاره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

¯انتشار مجموعه میزگردهای تخصصی بازاریابی ایران


تبلیغات

سازمان مدیریت صنعتی 50 ساله شد

BrandzTech

Rastak

مجتمع آمورزش نیكوكاری رعد


آرشیو ماههای اخیر

شهریور 1395 (1)
مرداد 1395 (1)
شهریور 1394 (1)
تیر 1394 (1)
خرداد 1394 (2)
فروردین 1394 (1)
اسفند 1393 (2)
دی 1393 (1)
آبان 1393 (1)
مهر 1393 (2)
شهریور 1393 (2)
مرداد 1393 (2)
تیر 1393 (4)
خرداد 1393 (4)
اردیبهشت 1393 (3)
فروردین 1393 (2)
اسفند 1392 (2)
بهمن 1392 (1)
دی 1392 (2)
آذر 1392 (3)
آبان 1392 (3)
شهریور 1392 (4)
مرداد 1392 (3)
تیر 1392 (3)
خرداد 1392 (2)
اردیبهشت 1392 (5)
فروردین 1392 (3)
اسفند 1391 (3)
بهمن 1391 (3)
دی 1391 (4)
آذر 1391 (3)
آبان 1391 (4)
مهر 1391 (7)
شهریور 1391 (5)
مرداد 1391 (5)
تیر 1391 (6)
خرداد 1391 (3)
اردیبهشت 1391 (5)
فروردین 1391 (3)
اسفند 1390 (5)

 

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات

دسترسی به فید چهارراه تبلیغات

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به Google

اضافه كردن فید چهارراه تبلیغات به YAHOO

 نسخه موبایل چهارراه تبلیغات

 

آمار وبلاگ

امروز :
كل مطالب :
بازدید های دیروز :
كل بازدیدها :


 تصاویر تبلیغاتی به یاد ماندنی // نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی ,

تصاویر تبلیغاتی به یاد ماندنی

تصاویر تبلیغاتی ماندگار

چندی پیش ایمیلی به دستم رسید كه هر چند جالب و مفید ولی فاقد منبع معتبر بود. معمولا این گونه مطالب را در وبلاگ منتشر نمی كنم و صرفا جهت استفاده اعضا به  گروه چهارراه تبلیغات ایمیل می كنم. خوشبختانه این ایمیل به دست نویسنده مطلب هم رسید و طی تماسی كه داشتیم هم با نویسنده محترم این مطلب آشنا شدم و هم از منبع و محل چاپ آن اطلاع یافتم.

 این مطلب توسط سركار خانم میترا كاشانی (کارشناس ارشد تبلیغات و بازاریابی) تهیه شده و قبلا در شماره هفتم مجله تپش منتشر شده است. خانم كاشانی  لطف كردند و فایلهای اصلی تصاویر را هم برای بنده ارسال كردند كه در ادامه می توانید مشاهده كرده و از آن لذت ببرید.


این تصویرها در یاد شما میماند

از برخی تصاویر نقش بسته روی دیوار غارهایی كه محل زندگی انسان‌های نخستین بوده، مشخص است كه تبلیغات مقوله‌ای نیست كه جدید و مربوط به سال‌های اخیر باشد. با این همه آنچه ما تحت عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم دارد. بعد از انقلاب صنعتی، به دلیل بالا رفتن حجم تولیدات، دیگر فروش مقوله راحت نبود و اینگونه شد كه تبلیغات به سرعت به یك حرفه و بعد به یك علم بدل شد. با اختراع ماشین چاپ و سپس رادیو، تلویزیـون، اینترنت و دیـگر رسانه‌های ارتباط جمعی، تبلیغات باز هم رشد بیشتری یافت، چون لزوم آن بیشتر احساس می‌شد. رشد صنعت تبلیغات تا آن حد بوده است كه امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های سازمان‌ها را دربر می‌گیرد و از تبلیغات به‌عنوان یكی از عوامل كلیدی موفقیت سازمان‌ها و شركت‌های تولیدی و خدماتی نام برده می‌شود. تبلیغاتی كه ساده‌ترین آنها مردی است كه در سر كوچه‌ای برای كالایی تبلیغ می‌كند و پیچیده‌ترین‌های آنها به ساعت‌ها بحث و بررسی نیاز دارند.

                                                                            
شما هم در این تبلیغ سهیم شوید

بیلبورد تعاملی كفش مردانه
کفش مردانه ،آفریقای جنوبی،آوریل2012

كفش برونكس اولین بیلبورد تعاملی قابل رشد در جهان را ساخت. این بیلبورد با 6 متر ارتفاع، صورت مردی را نشان می‌دهد كه به مرور زمان صورتش از ته ریش پوشیده می‌شود. سیستم رویش مو طوری طراحی شده كه به ازای هر فردی كه در صفحه شبكه اجتماعی برونكس عضو شود، ریش مرد در این تصویر بلندتر خواهد شد. می‌خواهید امتحان كنید و ببیند كه ردپای شما روی صورت این مرد چگونه نقش خواهد بست.                                    

 


كم مصرف بودن یعنی...

تبلیغ خودروی كیا

اتومبیل کیا،ریو- آلمان،مارس2012

شاید این چند قطره بنزین برای شما اهمیتی نداشته باشد اما شركت كیا مدعی است كه با همین مقدار كم می‌توانید 9/1 كیلومتر رانندگی كنید. این تبلیغ ساده به معرفی محصولی جدید از كمپانی كیا پرداخته و به‌طور مشخص و صریح كم‌مصرف بودن اتومبیل را به تصویر كشیده است و بر این شایستگی فنی تاكید دارد.      
 


تبلیغ همكاری مشترك گاو و میمون

تبلیغ شیر با اسانس موز

تبلیغ شیر با اسانس موز
شیر با اسانس موز، کره جنوبی،مارس2012

یك ایده خلاقانه و فانتزی كه جنبه طنز آن باعث ماندگاری محصول در ذهن بیننده می‌شود. تصویر و متن یكدیگر را پشتیبانی می‌كنند و داستان را تكمیل می‌كنند. از آنجایی كه در این آگهی از تكنیك‌های خیال‌پردازی و طنز استفاده شده، می‌تواند كودكان را تشویق كرده تا از میان قفسه‌های انبوه سوپرماركت‌ها خواستار این نوشیدنی باشند. حواستان باشد كه اصلی‌ترین طرفداران این محصول بچه‌ها و نوجوانان هستند و مطمئنا این تبلیغ آنها را جذب می‌كند، البته شما بزرگ‌ترها هم حتما از این تبلیغ خوشتان می‌آید.!
 


امتحان مجانی است اما...

تبلیغ سس تند
پیتزا، مارس2012

یك تبلیغ محیطی قوی و كاملا متمركز روی مفهوم محصول كه تصویری از مزه محصول و البته تفاوت را به ذهن بیننده القا می‌كند. در این تبلیغ از ارتباط با حس مخاطب استفاده شده كه یكی از تاثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغاتی است اما این تبلیغ واقعا چه می‌خواهد بگوید؟ اگر متن تبلیغ را بخوانید می‌فهمید كه آنها مدعی هستند كه می‌توانند تند‌ترین سس جهان را روی پیتزای شما بریزند. امتحان آن هم مجانی است
 


ارزش هدیه به قیمت نیست، به قلبی است كه پشت آن است
 
تبلیغات یك گل فروشی
گلفروشی، اسپانیا، آوریل2012

خیلی از اوقات ارزش یك دسته گل برای كسی كه دوستش دارید به‌مراتب بیشتر از خرید یك خانه برای اوست. در این آگهی ساده، معنویت مقابل مادیات به نمایش گذاشته شده است. اهمیت آنچه شما هستید بسیار بیشتر از آن چیزی است كه دارید. 
این تبلیغ به‌صورت سریالی بوده و در هر مورد جای قسمت مادی با دارایی های مختلفی اعم از كشتی تفریحی و موتورسیكلت عوض شده است.

 


نیم‌رخ نشو اما كنارت رو ببین

تبلیغ مرسدس بنز
مرسدس بنز، آلمان، آوریل2012

همیشه یكی از مشكلات رانندگی، نداشتن دید مناسب در برخی از نقاط ماشین بوده است كه برای دیدن آن راننده مجبور به چرخاندن سر خود می‌شود. مرسدس بنز مدعی است كه مشكل دید نقاط كور را حل كرده و این نوآوری است كه راننده بدون چرخاندن سر یا تغییر موقعیت خود می‌تواند به همه زوایای اتومبیل مسلط باشد. این تبلیغی بسیار خلاقانه و در عین حال ساده است؛ كنار را ببینید بدون اینكه به كنار نگاه كنید. همچنین در این تبلیغ با جمله یا بهترین یا هیچ چیز در كنار لوگوی مرسدس بنز به پرستیژ محصولات این برند تاكید شده است.در نسخه‌های دیگر همین تبلیغ، شخص درون تصویر عوض می‌شود اما همین فرم تكرار شده است كه این بیانگر مناسب بودن این ماشین برای هر سن و هر جنسیتی است.                                                                                    

 

كوچك‌های بزرگ
 
تبلیغ فولكس واگن
فولكس واگن، فرانسه، ژانویه2012

دهه 60 میلادی، فولكس واگن فصل جدیدی از تبلیغات را آغاز كرد كه در آن به كوچك بودن این ماشین اشاره می‌شد. از آن زمان به بعد كوچك بودن جزئی از كاراكتر تبلیغاتی ماشین‌های فولكس واگن شد. در زندگی شهری و پرترافیك امروزه داشتن یك وسیله نقلیه كوچك از برندی صاحب‌نام و با پیشینه، یك امتیاز محسوب می‌شود. این تبلیغ محیطی خلاق و چشمگیر با شعار «كوچك بودن نشانه بزرگ بودن است» تاكید بر مزیت كوچك بودن سایز ماشین و كارایی آن دارد. ابعاد بزرگ آن باعث دید آن از فاصله دور و جلب توجه بیشتر می‌شود. این تضاد موضوع و سایز تبلیغ ایده جالبی است.

 

ارزش یک مداد خوب...

تبلیغ مداد استدلر
مداد استدلر،هنگ کنگ،آوریل2012

بسیاری از پروژه های بزرگ ازیک طرح اولیه با مداد شروع میشه.
این کمپین تبلیغاتی با شعار"جایی که همه چیز آغاز میشود" به سادگی قدرت نهفته در مداد را به تصویر کشیده است.سادگی و وضوح ،از نقاط قوت این آگهی خلاقانه میباشد.

 

منبع: مجله تپش-شماره هفتم-تابستان 1391 / نوشته میترا کاشانی-کارشناس ارشد تبلیغات و بازاریابی

 


>> <<


نوشته شده توسط امیر بختائی در دوشنبه 13 شهریور 1391

 لینک این مطلب | نظرها و پیامها ()                                                        عضویت در گروه | عضویت در خبرنامه


صفحات بعدی این موضوع:

 

    استفاده از مطالب وبلاگ چهار راه تبلیغات با ذکر ماخذ و درج لینك آزاد است.
All Rights Reserved 2005-2006 © http://advercross.mihanblog.com

 

 

  

كارگاه سلامت سنجی بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

 

 

>> منوهای اصلی <<


= صفحه نخست
= پست الکترونیک
=ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ


نویسندگان

= امیر بختائی (رزومه)

= شادی گلچین‌فر (رزومه)


موضوعات
درباره وبلاگ و نویسندگان(30 مطلب)
تاریخچه تبلیغات(13 مطلب)
ادبیات تبلیغات(46 مطلب)
مشاغل صنعت تبلیغات(4 مطلب)
شرکتهای تبلیغاتی(6 مطلب)
قوانین تبلیغات(25 مطلب)
اخبار دنیای تبلیغات(183 مطلب)
نقد و بررسی آثار و فعالیتهای تبلیغاتی(116 مطلب)
تبلیغات اینترنتی(34 مطلب)
معرفی و دانلود کتاب و مجلات مدیریت بازاریابی و تبلیغات(50 مطلب)
دوره‌های آموزشی بازاریابی و تبلیغات(73 مطلب)
كنفرانس ها و نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی(51 مطلب)
جشنواره های تبلیغات(29 مطلب)
مقالات کلینیک بازاریابی و تبلیغات(28 مطلب)
تصاویر تبلیغاتی برگزیده(19 مطلب)
تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی(43 مطلب)
مدیریت برند و نام و نشان تجاری(26 مطلب)
تبلیغاتچی های معروف(8 مطلب)
آگهی های استخدامی و فرصتهای شغلی(23 مطلب)
متفرقه(1 مطلب)

 

كتابهای نویسندگان

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

 

كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

 

كتاب ابزارهای مدیریتی


مقالات نویسندگان

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی (Email Marketing)
  بازاریابی از طریق تلفن همراه (Mobile Marketing)
  [PDF] تبلیغات: ابزاری سازنده یا مخرب؟!
  [PDF] نقش مشاوره مدیریت در مدیریت صنعتی
  [PDF] ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی
  [PDF] روابط عمومی یا تبلیغات: امروزه كدامیك موثرترند؟
  [PDF] هدف گذاری و تدوین استراتژی تبلیغات
  [PDF] هفت قانون طلایی مذاکرات فروش
  [PDF] چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
  [PDF] چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب كنیم؟
  [PDF] روش های بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی‌
  [PDF] شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون
  [PDF] استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات
  [PDF] ارائه مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران
  [PDF] سرنخ گمشده تبلیغات
  [PDF] اقتدار ایده‌ها
  [PDF] بررسی بازار مشاوره مدیریت در جهان
  [PDF] اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات
  [PDF] تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها
 


 آرشیو مقالات فارسی


سایتهای مفید

سازمان مدیریت صنعتی

جایزه مشاوره مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران

شبكه مشاوران مدیریت صنعتی

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

پذیرش پیام های بازرگانی صدا و سیما

انجمن علمی بازاریابی ایران

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

انجمن روابط عمومی ایران

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی

انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

توسعه مهندسی بازار گستران آتی

رنگین کمان تبلیغات

راهکار مدیریت

خانه مدیران

ماركتینگ نیوز

I bazaryabi


 دوستان


بانیك

حامد قدوسی

دكتر احمد روستا

دكتر علی شاه حسینی

دكتر حسین وظیفه دوست

دكتر احمد یحیایی ایله ای

دكتر علی اصغر محكی

دكتر فرزاد حقیقی راد

محمد سالاری

اخبار ارتباطات

بازاریابان

به اندیش

تبلیغازار یابی

كافه بازاریابی

آرش نورآقایی

مجید عرفانیان

دکتر یونس شکرخواه

روز نوشته های پرویز درگی

محمدعلی دوست محمدی

اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

وب سایت شخصی امیر بختایی


 

 

 

 
جستجوِی گوگل

 



در كل اینترنت
در این سایت