تبلیغات

 

كارگاه سلامت سنجی بازاریابی و فروش

   

سلامت سنجی بازاریابی و فروش

(دوره سوم)

 

 

عنوان دوره: سلامت سنجی بازاریابی و فروش

هدف از دوره: آشنایی با مفهوم سلامت سنجی بازاریابی و فروش و اجزای آن

محتوای دوره

  • مفهوم سلامت سنجی واحد بازاریابی و فروش و اهمیت آن

  • سلامت سنجی سیستم مدیریت اطلاعات بازاریابی

  • سلامت سنجی اهداف و استراتژی‌های بازاریابی

  • سلامت‌سنجی اهداف و استراتژی‌های فروش

  • سلامت‌سنجی سیستم جبران خدمات كاركنان فروش

  • سلامت‌سنجی سیستم ارزیابی عملكرد كاركنان فروش

  • سلامت‌سنجی ساختار فروش

  • سلامت‌سنجی فرایندهای فروش

  • سلامت‌سنجی دانش ومهارت‌كاركنان‌فروش

  • سلامت‌سنجی عملكرد واحد فروش

  • سلامت‌سنجی برنامه‌های آموزشی كاركنان فروش

مدرسان دوره

  • دكتر شادی گلچین فر: مشاور بازاریابی در سازمان مدیریت صنعتی

  • امیر بختایی: رئیس اداره توزیع و فروش سازمان مدیریت صنعتی

 

 

مدت دوره: یك روز كامل (8 ساعت)

تاریخ برگزاری: چهارشنبه 09/12/1391

ساعت برگزاری: 8:30 الی 16:30

شهریه دوره: 145000 تومان (شامل بسته آموزشی و پذیرایی)

 

 

ثبت نام حضوری: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی، طبقه اول، اتاق 112، واحد سمینارها و همایشها

تلفن تماس برای هماهنگی و اطلاع از ظرفیت دوره: 22043005 داخلی 353

ثبت نام غیر حضوری: شهریه به حساب جاری متمركز جام بانك ملت به شماره 03/73535637 به نام سازمان مدیریت صنعتی واریز و پس از درج نام و نام خانوادگی فیش مربوطه به شماره 22013408 فكس شود.

 

دانلود بروشور دوره

 

 

در پایان دوره به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند


 گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

<>>> برای اطلاع از اخبار دوره‌های آتی در خبرنامه زیر عضو شوید <<<>

 

نام و نام خانوادگی

در صورت تمایل به دریافت SMS های دوره پس از نام خود شماره موبایل خود را نیز در كادر بالا بنویسید.
مثال:
حسین عطاری 09123456789

 

پست الکترونیکی


بازگشت به سایت چهارراه تبلیغات