تبلیغات
  
 
  
 
        

        كتاب "مدیریت تبلیغات اینترنتی" یكی از كتابهای چاپ شده تحت عنوان «مجموعه كتابهای آموزشی مهارتهای روابط عمومی 2» است كه اخیراً چاپ شده است. این كتاب شامل سه فصل است كه فصل اول به معرفی اینترنت به عنوان رسانه نوین تبلیغاتی می پردازد. در فصل دوم فرایند تبلیغ در اینترنت تشریح شده است و در فصل سوم به بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران اختصاص یافته است.    

    

    در این كتاب تلاش شده با ارائه مطالب جدید و به روز، مجموعه ای كاملاً كاربردی در اختیار مدیران و كارشناسان بازاریابی و تبلیغات قرار گیرد.

 

        كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

 

                                                                                                                                                                            
              عنوان كتاب:
                 مدیریت تبلیغات اینترنتی
                نویسنده:
                 امیر بختائی و شادی گلچین فر
                                        شمارگان:
                3000 نسخه
                نوبت و سال چاپ:
                 اول  - 1388
                ناشر:
                 كارگزار روابط عمومی
                مركز پخش:
                 تهران - صندوق پستی 6986/19395 - كارگزار روابط عمومی
                تلفن مركز پخش:
                 88617577 و  09121938419




    
  برخی از موضوعاتی كه در كتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از:

        

           - وب چگونه كار می‌كند؟

          - انواع فعالیتهای الكترونیك

           - ابعاد تبلیغات اینترنتی

           - استراتژیهای تدوین پیام در تبلیغات اینترنتی

           - روشهای پرداخت در تبلیغات اینترنتی

           - اشتباهات بزرگ در تبلیغات اینترنتی

           - تبلیغات اینترنتی در ایران

        فهرست كامل مطالب كتاب را اینجا می توانید مشاهده كنید.

مطالعه این كتاب به همه كسانی كه به نوعی سفارش‌دهنده تبلیغات هستند

و یا كسانی كه درصددند با برنامه‌ریزی‌های صحیح، تبلیغات موفقی را به اجرا بگذارند توصیه می‌شود. 

 

>>    دانلود فهرست كامل مطالب كتاب   <<

                

                                                   كتابهای دیگر

كتاب ابزارهای مدیریتی              كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

                
         

بازگشت به سایت چهارراه تبلیغات