تبلیغات
   
 

 

بازاریابی، هنر یافتن، پروردن و سود بردن از فرصتهاست.

 

امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با كمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است. لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت به‌سزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علایق مشتری، درك تحولات بازار و برنامه‌ریزی صحیح است.

سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه بیش از 40 سال سابقه انجام پروژه‌های متعدد تحقیقاتی، مشاوره‌ای و آموزشی، شناخت واقع‌بینانه‌ای از مسائل و نیازهای مدیریت كشور به دست آورده و می‌‍كوشد این دستاوردها را در خدمت توسعه اقتصادی كشور قرار دهد.

كارشناسان بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی تلاش می‌كنند تا تجربیات خود را در اختیار نهادهای سیاستگذار، برنامه‌ریز و همچنین سازمانهای دولتی و خصوصی كشور قرار داده و از این طریق گامی در جهت اعتلا و توسعه ملی بردارند.

 

ماموریت سازمان

كمك به ارتقای كیفیت، اثربخشی، كارایی و توسعه ظرفیت مدیریت كشور از طریق
مشاوره، آموزش و تحقیق

 

اهداف سازمان

  • كمك به سازمانها، موسسات و بنگاههای دولتی و خصوصی به منظور بهبود سیستم‌ها و روش‌های مدیریت آنها

  • افزایش كارآیی مدیران از طریق اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی

  • كمك به مدیران و سیاستگذاران در شناخت كمبودها و تنگناهای اجرایی حوزه مدیریت آنان و ارائه راه‌حلهای مناسب جهت مرتفع نمودن این تنگناها

 

خدمات مشاوره‌ای سازمان در حوزه بازاریابی

 

  • مدیریت فروش

  • طرح بازاریابی

  • بازاریابی خدمات

  • بخش‌بندی بازار

  • امكان سنجی بازار

  • بازاریابی صنعتی

  • برنامه‌ریزی تبلیغات

  • تحقیقات بازاریابی

  • استراتژی بازاریابی

  • بازاریابی الكترونیكی

  • مدیریرت بر نام تجاری (Brand)

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • استراتژیها و روشهای توزیع

  • استراتژیها و روشهای تبلیغات

  • استراتژیها و روشهای قیمت گذاری

  • استراتژیها و روشهای مدیریت كالا

  • طراحی سیستمهای بازاریابی و فروش

  • راه‌كارهای گسترش صادرات كالا

  • شناخت بازارهای داخلی و خارجی

  • طراحی ساختار و سازماندهی فعالیتهای واحد بازاریابی

 

برخی پروژه‌های انجام شده توسط سازمان

 

  • تدوین برنامه جامع بازاریابی

  • طراحی استراتژی بازاریابی و فروش

  • طراحی سیستم‌های بازاریابی و فروش

  • الگویابی (Benchmarking)

  • ممیزی بازاریابی و فروش

  • بررسی روش ورود به بازار از طریق كانال عمده فروشی

  • برنامه‌ریزی یكپارچه فروش و تولید و مواد

  • بررسی علل تغییرات حاصله در تعداد مشتریان و بررسی فعالیتهای بازاریابی

  • بررسی علل كاهش فروش دیگهای چدنی در بازار ایران

  • بررسی وضعیت صنعت كاشی و سرامیك

  • طراحی سیستم توزیع

  • نظرسنجی مشتریان در خصوص رضایت آنان از عملكرد خرید و فروش سهام

  • مطالعه بازار مواد عایق در ایران

  • مطالعه بازار مواد شیمیایی در ایران

  • مطالعه بازار زنجیر چرخ و قطعات زنجیر ماشین آلات راهسازی در ایران

  • مطالعه بازار مس و آلومینیوم و صنعت ساخت ماشین آلات و تجهیزات مس و آلومینیوم

  • بررسی وضعیت صنعت كاشی و سرامیك

  • مطالعه بازار كشورهای تركیه، عربستان، امارات متحده عربی و بحرین برای محصولات خاك نسوز و آجر شاموتی

  • و ...

برخی از شركتها و سازمانهایی كه از خدمات سازمان درحوزه بازاریابی استفاده نموده‌اند

 

  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

  • صنایع دفاع

  • مخابرات آذربایجان شرقی

  • ای. اف. فرگوسن

  • رولند برگر

  • ایساكو

  • پلی اكریل اصفهان

  • مجتمع صنایع لاستیك كرمان

  • گروه صنعتی پلیمر بوشهر

  • گروه صنعتی سدید

  • فولاد اسفراین

  • شركت دخانیات

  • انجمن تولیدكنندگان سرامیك ایران

  • پخش رازی

  • پخش البرز

  • باطری سازی نیرو

  • پارس الكتریك

  • قوه پارس

  • كلر پارس

  • كارگزاری دنیای خبره

  • تهیه و تولید مواد نسوز كشور

  • شوفاژكار

  • آلفام

  • رزگاز

  • و ...




    
جهت مشاوره تلفنی و كسب اطلاعات بیشتر با شماره 22046919 تماس حاصل فرمائید.

 

ارتباط با سازمان

 

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم

  • صندوق پستی: 3754-19395

  • مركز تلفن: 22043005 (12 خط)

  • دورنگار: 22043001

  • وب سایت: www.imi.ir

 

بازگشت به سایت چهارراه تبلیغات