تبلیغات

 

دوره آموزشی ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC) 

ارتباطات یكپارچه بازاریابی 

اولین دوره آموزشی ارتباطات جامع بازاریابی (IMC) در مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی 30 ساعت به طول خواهد انجامید و زمان تشكیل كلاسها، روزهای سه شنبه از ساعت 14 الی 19 می باشد. به افرادی كه موفق به گذراندن این دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

 

نام دوره: ارتباطات یكپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communication)

 

 

محتوای دوره

تعاریف، كاركردها، روندها و ...

تحلیل بازار، هدفگذاری، فرموله كردن استراتژی، بودجه بندی، زمان‌بندی و ...

خلاصه پیام خلاقیت، مشتریان هدف، سطح ارتباطات بازاریابی، مثلث سازگاری و ...

طبقه بندی رسانه، شبكه های ارتباطی، قالب و ویژگیها، دسترسی و تكرار و ...

تبلیغات، روابط عمومی، ترویج فروش، بازاریابی مستقیم و ...

ممیزی IMC، منابع اطلاعاتی و تحقیقاتی و ...

 

 

مدرس دوره: امیر بختائی

 

مدت دوره:  30 ساعت (6 جلسه 5 ساعته)

 

تاریخ شروع دوره: 27/02/1390

روز و ساعت تشکیل کلاس: سه شنبه ها از ساعت 14 الی 19

 

پیشنیاز دوره: داشتن لیسانس

 

مخاطبان دوره

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های کوتاه مدت

تلفن تماس: مستقیم 22016670 – 22041083 دورنگار: 22013408

 

جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت كلاس با شماره 22043005 داخلی 360 تماس حاصل فرمایید.