تبلیغات
 

 

دوره آموزشی مدیریت استراتژیك برند

Strategic Brand Management

 

 

 دوره مدیریت استراتژیك برند

 

 

مقدمه

برند (یا همان نام و نشان تجاری) سمبلی از تعهد همه جانبه و پایدار یك شركت و توصیف‌گر چهره شركت به مشتریان است. برند به صورت نمادی برای محصولات و خدمات شركتها بكار گرفته می‌شود. به عبارت دیگر، برند به مانند كارت ویزیت شركتها است كه در محیط رقابتی، یك شركت را از رقبایش متمایز می سازد. برند علاوه بر ایجاد تمایز برای مشتریان و سهامداران و جامعه، ارزش‌ها و نگرشهای موجود در شركت و محصولات آن را منتقل میسازد.

لذا امروزه برند ( نام و نشان تجاری) به عنوان یكی از دارائی های اصلی شركت ها شناخته می‌شود. تا آنجاکه سرمایه گذاری برای برند فراتر از صرف هزینه های سالانه بازاریابی و به یكی از اولویت های استراتژیك شركت ها مبدل شده است. این دارائی در فهرست دارائیهای فیزیكی نمی آید، دیده نمی شود، قابل سرقت و كپی كردن نیست، و حتی در تراز نامه و ارزش دفتری شركتها هم جائی ندارد، اما سهمی بسیار زیاد در ارزش بازار شركت دارد.

چنین ارزشی با شعارها و تبلیغات بی‌هدف و توخالی حاصل نمیشود، بلكه با به وجد آوردن مشتری و ارائه محصول و خدمت ارزش آفرین برای او و اجابت خواستهای او و تفكر و آینده نگری و بالاخره با تلاش و برنامهریزی به دست میآید.

 

هدف دوره

هدف این دوره آشنایی مخاطبان با مفاهیم اصلی مدیریت برند و  چگونگی مدیریت استراتژیك بر برند است.

 

محتوای دوره

·          مفهوم برند و اهمیت مدیریت برند

·           چگونگی ایجاد برند

·          مفهوم ارزش نام تجاری و روش های ارزیابی ارزش نام تجاری

·          مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان

·          معرفی فرایند مدیریت استراتژیك برند

·           جایگاه سازی برای برند و ارزش های مترتب بر برند

·          برنامه ریزی و اجرای برنامه های بازاریابی مرتبط با برند

·          اندازه گیری و تفسیر عملكرد برند در بازار

 

مدرس دوره

خانم دكتر شادی گلچین فر

 

مخاطبان دوره

·          مدیران عالی و میانی سازمانها

·          كارشناسان ارشد بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی

 

مدت دوره

30 ساعت (6 جلسه)

 

زمان دوره

روزهای چهارشنبه از ساعت 14 الی 19

 

تاریخ شروع دوره

        01/03/1392

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های کوتاه مدت

 

   

            جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت كلاس با شماره 22043005 داخلی 2-360 تماس حاصل     فرمایید.