تبلیغات
 
 
  
 

 

چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟" یكی از كتابهای چاپ شده تحت عنوان «سری بازاریابی در عمل» است كه اخیراً ترجمه و چاپ شده است. این كتاب شامل دوازده فصل است كه هر فصل به بررسی فعالیت‌های مورد نیاز جهت طراحی و تولید تبلیغات پرداخته و به صورت گام به گام، مدیران و كارشناسان شركت‌ها را با شیوه‌های صحیح انجام تبلیغات آشنا می‌سازد.

در پایان هر فصل در قالب یك چك لیست، ابزاری مفید و كاربردی برای سنجش و ارزیابی وضعیت فعلی تبلیغاتی شركت‌ها آورده شده است. مطالب كتاب كاملاً به روز بوده و كلیه مراحل و فرایندهای برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات را تشریح كرده است.

 

كتاب "چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟"

 

                                                                                                                                                                            
                عنوان كتاب:                 چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
                نویسنده:                 ای.         دی. فاربی
                مترجمین:                 شادی گلچین فر - امیر بختائی
                نوبت و سال چاپ:                 اول         - 1386
                ناشر:                 سازمان مدیریت صنعتی- تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان جام جم
                مركز پخش:                 پخش سینا- تهران، خیایان انقلاب، خیابان 12 فروردین، خیابان شهید نظری،         پلاك 258
                تلفن مركز پخش:                 66481514 و 66417346 و 66401783




    
  برخی از موضوعاتی كه در كتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از:

  - هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغاتی

   - خرید فضای تبلیغاتی از رسانه‌ها

   - طراحی و تدوین پیام‌های اثربخش

   - تبلیغات آنلاین

   - بودجه‌بندی و ارزیابی نتایج تبلیغات

   - آگهی‌های استخدامی

   - انتخاب شركت تبلیغاتی

فهرست كامل مطالب كتاب رااینجا می توانید مشاهده كنید.

مطالعه این كتاب به همه كسانی كه به نوعی سفارش‌دهنده تبلیغات هستند

و یا كسانی كه درصددند با برنامه‌ریزی‌های صحیح، تبلیغات موفقی را به اجرا بگذارند توصیه می‌شود. 

 

>>   دانلود كامل مطالب كتاب   <<


                

                                                   كتابهای دیگر

كتاب ابزارهای مدیریتی              كتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی

                
         

بازگشت به سایت چهارراه تبلیغات