تبلیغات
آموزش تبلیغات اینترنتی/تبلیغات اینترنتی

 

رنگین كمان تبلیغات ---> كلیك كنید

 

دوره آموزش تبلیغات اینترنتی
(Internet Advertising)

همراه با كارگاه عملی

در سازمان مدیریت صنعتی

سازمان مدیریت صنعتی

 

دوره جدید آموزش مدیریت تبلیغات اینترنتی در اردیبهشت‌ماه 1387 در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. هدف دوره آشنایی با مفاهیم و کاربردهای تبلیغات اینترنتی بوده که در مدت 32 ساعت (8جلسه 4 ساعته) ارائه خواهد شد. علاوه بر كارگاه عملی، انواع تبلیغات اینترنتی، روشهای اندازه‌گیری و ردیابی تبلیغات اینترنتی، مدل 5M در تبلیغات اینترنتی، آشنایی با جشنواره‌های معتبر بین‌المللی تبلیغات اینترنتی و مروری بر وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران از جمله سرفصلهای این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند.  در پایان دوره به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

آموزش مدیریت تبلیغات اینترنتی در سازمان مدیریت صنعتی

اهمیت و رشد روزافزون تبلیغات اینترنتی

 

آگهی‌های اینترنتی در سال 2005با رشدی 60 درصدی همراه شدند (آمار و ارقام گزارش شده توسط موسسه News Interactive)

شرکت تحقیقات بازار ژوپیتر پیش بینی کرده؛ هزینه‌‏های اختصاص داده شده به تبلیغات ایمیلی از 885 میلیون دلار در سال 2005 به 1/1 میلیارد دلار در سال 2010 برسد.

بر اساس تحقیقات انجام شده تبلیغات دارو از طریق اینترنت رو به افزایش است (سایت ایتالیایی، KATAWEB)

شرکتهای تبلیغاتی آمریکای شمالی طی سال گذشته هزینه تبلیغات از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی را 44 درصد افزایش دادند (به نقل از پایگاه اینترنتی تک وب نیوز)

سال گذشته و با 60 درصد افزایش؛ بازار تبلیغات اینترنتی در استرالیا به 620 میلیون دلار رسید. (آمارهای ارایه شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات استرالیا(

با فراگیر شدن استفاده از شبکه‌ اینترنت در سراسر جهان، شمار مخاطبان این دنیای مجازی، هر لحظه رو به افزایش است؛ اما در مقابل تعداد مخاطبان رسانه‌های دیگر از جمله روزنامه کاهش یافته است. (سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری ایسنا)

با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در سراسر نقاط جهان، امروزه تاجران نیز ترجیح می‌دهند تا آگهی‌های خود را در اینترنت نمایش دهند. (سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری ایسنا)

 

 

مشخصات دوره تبلیغات اینترنتی

 

هدف دوره: آشنایی با مفاهیم و کاربردهای تبلیغات اینترنتی
 

محتوای دوره :

·        تعریف تبلیغات اینترنتی و تاریخچه پیدایش آن

·       تعریف مدل تجاری  Business Model)) و معرفی انواع مدلهای تجاری تبلیغات اینترنتی

·        منابع درآمدی سایتهای اینترنتی

·        انواع تبلیغات اینترنتی

·        مزیتها و محدودیتهای هر یک از انواع تبلیغات اینترنتی

·        استانداردها و اندازه‌های انواع تبلیغات اینترنتی

·        نحوه انتخاب پیام تبلیغاتی در رسانه اینترنت

·        روشهای پرداخت در تبلیغات اینترنتی

·        روشهای اندازه‌گیری و ردیابی تبلیغات اینترنتی

·        بازیگران صنعت تبلیغات اینترنتی

·        فرایند تبلیغ در اینترنت برای تبلیغ دهندگان، ناشران و شرکتهای تبلیغاتی

·         مدل 5M  در تبلیغات اینترنتی

·        آشنایی با جشنواره‌های معتبر بین‌المللی تبلیغات اینترنتی

·        مروری بر وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران

 

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه)


تاریخ شروع دوره:
دهم اردیبهشت ماه 1387


روز و ساعت برگزاری دوره
: روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12


مخاطبان دوره
:

·        مدیران و کارشناسان بازاریابی و تبلیغات

·        مدیران و کارشناسان بازرگانی سایتهای اینترنتی

·        علاقمندان به حوزه بازاریابی و تبلیغات


شرایط شرکت کنندگان
:

·        آشنایی و دسترسی به اینترنت


مدرس دوره
:     امیر بختائی (رزومه)

 

سازمان مدیریت صنعتی

جهت کسب اطاعات بیشتر با دفتر دوره‌های کوتاه مدت
سازمان مدیریت صنعتی تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن: مستقیم 22016670 – 22041083 دورنگار: 22013408

نشانی: تهران - خیابان ولیعصر – نبش جام جم – سازمان مدیریت صنعتی –
             مرکز آموزش - دفتر دوره‌های کوتاه مدت

 

 

در پایان دوره به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند


 گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

سازمان مدیریت صنعتی

<>>> برای اطلاع از اخبار دوره در خبرنامه زیر عضو شوید <<<>

 

نام و نام خانوادگی

در صورت تمایل به دریافت SMS های دوره پس از نام خود شماره موبایل خود را نیز در كادر بالا بنویسید.
مثال:
حسین عطاری 09123456789

 

پست الکترونیکی